- Strona Główna
- Serwis & Pliki do pobrania
- Informacje
- Najczęściej Zadawane Pytania
- PROFIS Engineering
PROFIS Engineering
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat różnych typów licencji PROFIS Engineering?
- Wyszukaj stronę oprogramowania PROFIS Engineering za pomocą paska wyszukiwania lub menu produktu na lokalnej stronie internetowej Hilti.
- Kliknij zakładkę „Porównaj licencje”.
- Po kliknięciu opcji „Porównaj licencje” na stronie produktu PROFIS Engineering przejdziesz do tabeli z informacjami o różnych typach licencji.
- W przypadku, gdy Ty lub Twoja firma zakupiliście już subskrypcję, pokazana zostanie etykieta wskazująca, który typ licencji posiadacie.
Jak mogę uzyskać oprogramowanie PROFIS Engineering za darmo?
- Przejdź do strony produktu, aby sprawdzić ofertę PROFIS Engineering.
- Kliknij przycisk „30-dniowa wersja próbna” (wypróbuj wszystkie funkcje premium za darmo przez 30 dni).
- Po 30 dniach pojawi się komunikat umożliwiający podjęcie decyzji, czy chcesz kupić PROFIS Engineering Premium i nadal korzystać z naszych funkcji premium, czy też wybrać wersję PROFIS Engineering Standard ze standardowymi funkcjami za darmo.
Jak mogę kupić PROFIS Engineering Premium online?
- Przejdź do strony oprogramowania PROFIS Engineering, korzystając z paska wyszukiwania lub menu produktu na lokalnej stronie internetowej Hilti.
- Wybierz licencję odpowiednią do swoich potrzeb. Więcej informacji o produkcie znajdziesz na stronie z porównaniem licencji.
- Dodaj produkt do koszyka i dokonaj płatności.
- Twoja subskrypcja PROFIS Engineering Premium została właśnie zamówiona.
- Przed rozpoczęciem korzystania z oprogramowania należy aktywować subskrypcję.
Jak mogę znaleźć Portal subskrypcji?
Portal subskrypcji jest zawsze dostępny w menu konta. Wystarczy zalogować się za pomocą adresu e-mail i hasła wybranego podczas rejestracji. Kliknij swoją nazwę wyświetlaną w górnej części strony.
W zakładce „Self-Service” sekcja „Subskrypcja” prezentuje aktualne oprogramowanie.
Jako Administrator subskrypcji możesz również przejść do Portalu subskrypcji bezpośrednio z oprogramowania PROFIS Engineering, klikając menu z trzema kropkami (w prawym górnym rogu) i korzystając z opcji „Zarządzanie kontem”.
Co mogę zrobić w portalu jako Administrator subskrypcji?
W Portalu subskrypcji w zakładce „Zarządzaj użytkownikami” Administrator subskrypcji może zarządzać następującymi elementami licencji PROFIS Engineering Premium:
- dodawanie nowych użytkowników, którzy chcą korzystać z oprogramowania
- usuwanie użytkowników
- ponowne zapraszanie użytkowników
W zakładce „Zarządzaj subskrypcją” w Portalu subskrypcji Administrator subskrypcji może zarządzać następującymi elementami:
- przenoszenie praw administratora subskrypcji na innego użytkownika
- zmiana typu licencji lub liczby licencji (jeśli jest dostępna w danym kraju)
- zmiana numeru zamówienia zakupu
- zmiana metody płatności
- dostęp do umowy dotyczącej oprogramowania i usług
- anulowanie swojej subskrypcji do kolejnego odnowienia
Jak mogę uzyskać dostęp do PROFIS Engineering za pośrednictwem Portalu subskrypcji?
Tak, w Portalu subskrypcji kliknij opcję „Logowanie do oprogramowania” w prawym górnym rogu. Nastąpi przekierowanie do konta PROFIS Engineering.
Jak, pełniąc rolę Administratora, mogę dodać użytkowników, aby nadać im dostęp do oprogramowania?
- Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
- Wybierz subskrypcję, klikając „Zarządzaj użytkownikami” w menu z 3 kropkami.
- W zakładce „Zarządzaj użytkownikami” kliknij przycisk „Dodaj użytkownika” (pojawi się prośba o podanie danych, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail itp. w celu dodania użytkownika).
- Po dodaniu użytkownika otrzyma on zaproszenie e-mail, aby uzyskać dostęp do oprogramowania.
- Użytkownik może kliknąć link w wiadomości e-mail i rozpocząć korzystanie z oprogramowania po zarejestrowaniu się w Hilti.
W jaki sposób w roli Administratora mogę dodać kilku użytkowników jednocześnie?
Dostęp do Portalu subskrypcji
- Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
- Wybierz subskrypcję, klikając „Zarządzaj użytkownikami” w menu z 3 kropkami.
- Kliknij „Dodaj użytkownika” i wybierz opcję „Wielu użytkowników” w wyskakującym oknie.
Pobierz szablon i prześlij plik
- Możesz pobrać szablon CSV lub XLSX. Plik ten musi zostać wypełniony i przesłany. Aby przesłać plik, kliknij „Upuść plik tutaj” i wybierz plik, który ma zostać przesłany.
- Po przesłaniu pliku zobaczysz go na ekranie. Kliknij „Kontynuuj".
Weryfikacja i uzupełnienie szczegółów
- Przesłane dane są weryfikowane.
- W drugiej zakładce o nazwie „Niekompletne kontakty” wyświetlani są użytkownicy z niekompletnymi danymi. Można je edytować za pomocą przycisku „Edytuj” bez ponownego przesyłania pliku, wprowadzając prawidłowe informacje i klikając „Zapisz". Wykonaj ten krok dla wszystkich niekompletnych kontaktów.
Kontrola błędów
- Jeśli znaleziono duplikaty, u dołu strony jest wyświetlany komunikat. Należy pamiętać, że duplikaty są usuwane i nie są przetwarzane.
- Gdy wszystkie niekompletne informacje zostaną zaktualizowane, w zakładce „Niekompletne kontakty” pojawi się 0.
- W zakładce „Kompletne kontakty” wyświetlana jest lista wszystkich pełnych informacji kontaktowych.
Ostateczne potwierdzenie
- Kliknij przycisk „Prześlij”, aby ukończyć ostatni krok procesu „masowego przesyłania użytkowników”. Może to potrwać kilka minut – wyświetlony zostanie szacowany pozostały czas.
- Po przesłaniu listy kontaktów wyświetlony zostanie komunikat „Użytkownicy zostali dodani”.
- Pełna lista użytkowników jest wyświetlana na karcie „Zarządzaj użytkownikami”. Użytkownicy mają status „zaproszony” i otrzymają wiadomość e-mail z linkiem do oprogramowania.
Jak, jako Administrator, mogę ponownie zaprosić użytkowników, aby nadać im dostęp do oprogramowania?
- Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
- Wybierz subskrypcję, klikając „Zarządzaj użytkownikami” w menu z 3 kropkami.
- Wybierz użytkownika, którego chcesz ponownie zaprosić, kliknij 3 kropki, a następnie „Ponownie wyślij zaproszenie.
Możesz także „filtrować” określony adres e-mail/nazwę i/lub „wybrać wszystkich” użytkowników, których chcesz ponownie zaprosić.
- Użytkownik ponownie zaproszony przez administratora otrzymuje zaproszenie do korzystania z oprogramowania za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Użytkownik ten może uzyskać dostęp do oprogramowania, klikając łącze w otrzymanej wiadomości e-mail. Jeśli użytkownik nie jest jeszcze zarejestrowany na lokalnej stronie internetowej Hilti, musi utworzyć adres e-mail oraz hasło podczas rejestracji, aby móc korzystać z oprogramowania.
Jak, będąc Administratorem, mogę usunąć użytkowników z pustych pozycji licencyjnych?
- Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
- Wybierz subskrypcję, klikając „Zarządzaj użytkownikami” w menu z 3 kropkami.
- Aby usunąć pojedynczego użytkownika, otwórz menu z 3 kropkami i kliknij opcję „Usuń użytkownika”.
- Aby usunąć wielu użytkowników, kliknij „Usuń użytkownika” w lewym dolnym rogu strony. Wybierz użytkowników, których chcesz usunąć i potwierdź wybór.
Jak, jako Administrator, mogę zwiększyć lub zmniejszyć liczbę licencji PROFIS Engineering w ramach subskrypcji?
- Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji w Portalu subskrypcji.
- Wybierz subskrypcję lub kliknij 3 kropki, aby wybrać przycisk akcji „Zarządzaj użytkownikami”.
- Kliknij „Zmień liczbę” w prawym górnym rogu i wybierz liczbę pozycji, które mają być dostępne. (wyświetlana jest bieżąca liczba aktualnie posiadanych pozycji)
- Możesz natychmiast zwiększyć liczbę licencji. Jednak możesz ją zmniejszyć dopiero pod koniec okresu.
- Wybierz liczbę licencji, które chcesz mieć, i kliknij „Kontynuuj”.
- Nowa, zwiększona liczba licencji stanie się dostępna natychmiast.
- W przypadku zmniejszenia liczby bieżących subskrypcji zmiana będzie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego.
Uwaga: Zmiana liczby licencji i odpowiednia korekta kwoty zostaną odzwierciedlone na najbliższej fakturze.
W jaki sposób jako Administrator mogę zmienić (zaktualizować) typ licencji PROFIS Engineering?
- Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
- Wybierz subskrypcję, klikając opcję „Zarządzaj subskrypcją” w menu z 3 kropkami.
- Kliknij „Zmień subskrypcję” w prawym górnym rogu.
- Wybierz zmiany, które chcesz wprowadzić (typ licencji, a także liczbę licencji, wedle uznania).
- Potwierdź zmianę.
Uwaga: Zmiana typu i/lub liczby licencji oraz odpowiednia korekta kwoty zostaną odzwierciedlone na najbliższej fakturze.
Jak w roli Administratora mogę anulować subskrypcję PROFIS Engineering?
- Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
- Wybierz subskrypcję, klikając opcję „Zarządzaj subskrypcją” w menu z 3 kropkami.
- W lewym dolnym rogu kliknij „Anuluj subskrypcję” i wybierz powód anulowania subskrypcji w celu przesłania informacji zwrotnej. Dostęp do subskrypcji zostanie zakończony z następnym okresem.
Uwaga: samodzielne anulowanie subskrypcji jest możliwe tylko za pośrednictwem Portalu subskrypcji w okresie sprecyzowanym w umowie. W celu uzyskania dalszych informacji lub przekazania zapytań prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.