PROFIS Engineering

Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat różnych typów licencji PROFIS Engineering?

  1. Wyszukaj stronę oprogramowania PROFIS Engineering za pomocą paska wyszukiwania lub menu produktu na lokalnej stronie internetowej Hilti.
  2. Kliknij zakładkę Porównaj licencje.
  3. Po kliknięciu opcji Porównaj licencje na stronie produktu PROFIS Engineering przejdziesz do tabeli z informacjami o różnych typach licencji. 
  4. W przypadku, gdy Ty lub Twoja firma zakupiliście już subskrypcję, pokazana zostanie etykieta wskazująca, który typ licencji posiadacie.

Jak mogę uzyskać oprogramowanie PROFIS Engineering za darmo?

  1. Przejdź do strony produktu, aby sprawdzić ofertę PROFIS Engineering.
  2. Kliknij przycisk „30-dniowa wersja próbna” (wypróbuj wszystkie funkcje premium za darmo przez 30 dni).
  3. Po 30 dniach pojawi się komunikat umożliwiający podjęcie decyzji, czy chcesz kupić PROFIS Engineering Premium i nadal korzystać z naszych funkcji premium, czy też wybrać wersję PROFIS Engineering Standard ze standardowymi funkcjami za darmo.

Jak mogę kupić PROFIS Engineering Premium online?

  1. Przejdź do strony oprogramowania PROFIS Engineering, korzystając z paska wyszukiwania lub menu produktu na lokalnej stronie internetowej Hilti.
  2. Wybierz licencję odpowiednią do swoich potrzeb. Więcej informacji o produkcie znajdziesz na stronie z porównaniem licencji.
  3. Dodaj produkt do koszyka i dokonaj płatności.
  4. Twoja subskrypcja PROFIS Engineering Premium została właśnie zamówiona.
  5. Przed rozpoczęciem korzystania z oprogramowania należy aktywować subskrypcję.

Jak mogę znaleźć Portal subskrypcji?

Portal subskrypcji jest zawsze dostępny w menu konta. Wystarczy zalogować się za pomocą adresu e-mail i hasła wybranego podczas rejestracji. Kliknij swoją nazwę wyświetlaną w górnej części strony.
W zakładce „Self-Service” sekcja „Subskrypcja” prezentuje aktualne oprogramowanie.


Jako Administrator subskrypcji możesz również przejść do Portalu subskrypcji bezpośrednio z oprogramowania PROFIS Engineering, klikając menu z trzema kropkami (w prawym górnym rogu) i korzystając z opcji „Zarządzanie kontem”.

Co mogę zrobić w portalu jako Administrator subskrypcji?

W Portalu subskrypcji w zakładce „Zarządzaj użytkownikami” Administrator subskrypcji może zarządzać następującymi elementami licencji PROFIS Engineering Premium:

  • dodawanie nowych użytkowników, którzy chcą korzystać z oprogramowania
  • usuwanie użytkowników
  • ponowne zapraszanie użytkowników

W zakładce „Zarządzaj subskrypcją” w Portalu subskrypcji Administrator subskrypcji może zarządzać następującymi elementami:

  • przenoszenie praw administratora subskrypcji na innego użytkownika
  • zmiana typu licencji lub liczby licencji (jeśli jest dostępna w danym kraju)
  • zmiana numeru zamówienia zakupu
  • zmiana metody płatności
  • dostęp do umowy dotyczącej oprogramowania i usług
  • anulowanie swojej subskrypcji do kolejnego odnowienia

Jak mogę uzyskać dostęp do PROFIS Engineering za pośrednictwem Portalu subskrypcji?

Tak, w Portalu subskrypcji kliknij opcję „Logowanie do oprogramowania” w prawym górnym rogu. Nastąpi przekierowanie do konta PROFIS Engineering.

Jak, pełniąc rolę Administratora, mogę dodać użytkowników, aby nadać im dostęp do oprogramowania?

  1. Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
  2. Wybierz subskrypcję, klikając „Zarządzaj użytkownikami” w menu z 3 kropkami.
  3. W zakładce „Zarządzaj użytkownikami” kliknij przycisk „Dodaj użytkownika” (pojawi się prośba o podanie danych, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail itp. w celu dodania użytkownika).
  4. Po dodaniu użytkownika otrzyma on zaproszenie e-mail, aby uzyskać dostęp do oprogramowania.
  5. Użytkownik może kliknąć link w wiadomości e-mail i rozpocząć korzystanie z oprogramowania po zarejestrowaniu się w Hilti.

W jaki sposób w roli Administratora mogę dodać kilku użytkowników jednocześnie?

Dostęp do Portalu subskrypcji

  • Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
  • Wybierz subskrypcję, klikając „Zarządzaj użytkownikami” w menu z 3 kropkami.
  • Kliknij „Dodaj użytkownika” i wybierz opcję „Wielu użytkowników” w wyskakującym oknie.

Pobierz szablon i prześlij plik

  • Możesz pobrać szablon CSV lub XLSX. Plik ten musi zostać wypełniony i przesłany. Aby przesłać plik, kliknij „Upuść plik tutaj” i wybierz plik, który ma zostać przesłany.
  • Po przesłaniu pliku zobaczysz go na ekranie. Kliknij „Kontynuuj".

Weryfikacja i uzupełnienie szczegółów

  • Przesłane dane są weryfikowane.
  • W drugiej zakładce o nazwie „Niekompletne kontakty” wyświetlani są użytkownicy z niekompletnymi danymi. Można je edytować za pomocą przycisku „Edytuj” bez ponownego przesyłania pliku, wprowadzając prawidłowe informacje i klikając „Zapisz". Wykonaj ten krok dla wszystkich niekompletnych kontaktów.

Kontrola błędów

  • Jeśli znaleziono duplikaty, u dołu strony jest wyświetlany komunikat. Należy pamiętać, że duplikaty są usuwane i nie są przetwarzane. 
  • Gdy wszystkie niekompletne informacje zostaną zaktualizowane, w zakładce „Niekompletne kontakty” pojawi się 0.
  • W zakładce „Kompletne kontakty” wyświetlana jest lista wszystkich pełnych informacji kontaktowych.

Ostateczne potwierdzenie

  • Kliknij przycisk „Prześlij”, aby ukończyć ostatni krok procesu „masowego przesyłania użytkowników”. Może to potrwać kilka minut – wyświetlony zostanie szacowany pozostały czas.
  • Po przesłaniu listy kontaktów wyświetlony zostanie komunikat „Użytkownicy zostali dodani”.
  • Pełna lista użytkowników jest wyświetlana na karcie „Zarządzaj użytkownikami”. Użytkownicy mają status „zaproszony” i otrzymają wiadomość e-mail z linkiem do oprogramowania.

Jak, jako Administrator, mogę ponownie zaprosić użytkowników, aby nadać im dostęp do oprogramowania?

  1. Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
  2. Wybierz subskrypcję, klikając „Zarządzaj użytkownikami” w menu z 3 kropkami.
  3. Wybierz użytkownika, którego chcesz ponownie zaprosić, kliknij 3 kropki, a następnie „Ponownie wyślij zaproszenie.

Możesz także „filtrować” określony adres e-mail/nazwę i/lub „wybrać wszystkich” użytkowników, których chcesz ponownie zaprosić.

  • Użytkownik ponownie zaproszony przez administratora otrzymuje zaproszenie do korzystania z oprogramowania za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  • Użytkownik ten może uzyskać dostęp do oprogramowania, klikając łącze w otrzymanej wiadomości e-mail. Jeśli użytkownik nie jest jeszcze zarejestrowany na lokalnej stronie internetowej Hilti, musi utworzyć adres e-mail oraz hasło podczas rejestracji, aby móc korzystać z oprogramowania.

Jak, będąc Administratorem, mogę usunąć użytkowników z pustych pozycji licencyjnych?

  1. Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
  2. Wybierz subskrypcję, klikając „Zarządzaj użytkownikami” w menu z 3 kropkami.
  3. Aby usunąć pojedynczego użytkownika, otwórz menu z 3 kropkami i kliknij opcję „Usuń użytkownika”.
  4. Aby usunąć wielu użytkowników, kliknij „Usuń użytkownika” w lewym dolnym rogu strony. Wybierz użytkowników, których chcesz usunąć i potwierdź wybór.

Jak, jako Administrator, mogę zwiększyć lub zmniejszyć liczbę licencji PROFIS Engineering w ramach subskrypcji?

  1. Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji w Portalu subskrypcji.
  2. Wybierz subskrypcję lub kliknij 3 kropki, aby wybrać przycisk akcji „Zarządzaj użytkownikami”.
  3. Kliknij „Zmień liczbę” w prawym górnym rogu i wybierz liczbę pozycji, które mają być dostępne. (wyświetlana jest bieżąca liczba aktualnie posiadanych pozycji)
  4. Możesz natychmiast zwiększyć liczbę licencji. Jednak możesz ją zmniejszyć dopiero pod koniec okresu.
  5. Wybierz liczbę licencji, które chcesz mieć, i kliknij „Kontynuuj”.
  6. Nowa, zwiększona liczba licencji stanie się dostępna natychmiast.
  7. W przypadku zmniejszenia liczby bieżących subskrypcji zmiana będzie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego.

Uwaga: Zmiana liczby licencji i odpowiednia korekta kwoty zostaną odzwierciedlone na najbliższej fakturze.

W jaki sposób jako Administrator mogę zmienić (zaktualizować) typ licencji PROFIS Engineering?

  1. Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
  2. Wybierz subskrypcję, klikając opcję „Zarządzaj subskrypcją” w menu z 3 kropkami.
  3. Kliknij „Zmień subskrypcję” w prawym górnym rogu.
  4. Wybierz zmiany, które chcesz wprowadzić (typ licencji, a także liczbę licencji, wedle uznania).
  5. Potwierdź zmianę.

Uwaga: Zmiana typu i/lub liczby licencji oraz odpowiednia korekta kwoty zostaną odzwierciedlone na najbliższej fakturze. 

Jak w roli Administratora mogę anulować subskrypcję PROFIS Engineering?

  1. Jako Administrator przejdź do swoich subskrypcji.
  2. Wybierz subskrypcję, klikając opcję „Zarządzaj subskrypcją” w menu z 3 kropkami.
  3. W lewym dolnym rogu kliknij „Anuluj subskrypcję” i wybierz powód anulowania subskrypcji w celu przesłania informacji zwrotnej. Dostęp do subskrypcji zostanie zakończony z następnym okresem.

Uwaga: samodzielne anulowanie subskrypcji jest możliwe tylko za pośrednictwem Portalu subskrypcji w okresie sprecyzowanym w umowie. W celu uzyskania dalszych informacji lub przekazania zapytań prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.