Subskrypcja - ogólne

Czym jest Portal subskrypcji Hilti i jak mogę uzyskać do niego dostęp?

Portal subskrypcji firmy Hilti przeznaczony jest dla klientów do zarządzania subskrypcjami oprogramowania Hilti oraz samoobsługi subskrypcji. W przypadku niektórych programów możliwe jest nawet samoobsługowe zarządzanie dostępem użytkowników do oprogramowania. Portal został zaprojektowany tak, aby pokazać wszystkie ważne szczegóły dotyczące subskrypcji (numer subskrypcji, numer zlecenia zakupu, datę następnego odnowienia, liczbę licencji itp.)

Jeśli Ty lub Twoja firma macie już subskrypcję w Hilti, dostęp do Portalu subskrypcji uzyskasz za pomocą linku podanego poniżej. Po prostu otwórz link i użyj adresu e-mail oraz hasła wybranego podczas rejestracji na lokalnej stronie internetowej Hilti. Administrator subskrypcji (osoba, która zakupiła oprogramowanie) może również łatwo uzyskać dostęp do portalu subskrypcji, klikając link aktywacyjny w wiadomości e-mail otrzymanej po zakupie subskrypcji.

Dlaczego muszę aktywować subskrypcję?

Po wykupieniu subskrypcji ostatnim krokiem jest jej aktywacja. Użytkownik jako Administrator subskrypcji jest zobowiązany aktywować subskrypcję. Dopiero po jej aktywacji można korzystać z zamówionego oprogramowania lub usługi. Jeśli subskrypcja nie zostanie aktywowana w ciągu 90 dni, zniknie z Portalu subskrypcji, nie pociągając za sobą żadnych opłat dla klienta. Konieczne będzie złożenie nowego zamówienia.

Jak mogę aktywować subskrypcję jako administrator?

  1. Po każdym zakupie subskrypcji Administrator subskrypcji (osoba, która zakupiła oprogramowanie) otrzymuje wiadomość e-mail w celu aktywacji subskrypcji. Otwórz tę wiadomość i kliknij przycisk „Przejdź do akceptacji umowy”.
  2. Przeczytaj umowę i kliknij przycisk „Aktywuj subskrypcję” w umowie.
  3. Subskrypcja jest aktywowana i można od razu rozpocząć korzystanie z oprogramowania.​​

Uwaga: 
- Jeśli wiadomość e-mail nie przyszła lub nie możesz jej znaleźć, możesz aktywować subskrypcję w Portalu subskrypcji.
- Twoja subskrypcja jest dostępna do aktywacji tylko przez 90 dni od złożenia zamówienia.

 

Co mogę zrobić w portalu jako Administrator subskrypcji?

Jako Administrator przejdź do Portalu subskrypcji za pośrednictwem linku na dole. Po wejściu do Portalu subskrypcji i zapoznaniu się z konkretną subskrypcją, którą chcesz edytować, kliknij menu z 3 kropkami po prawej stronie, aby odszukać poniższe 2 opcje.​

  • Zarządzanie użytkownikami (zarządzanie użytkownikami i dostępem)
  • Zarządzanie subskrypcjami (ogólne zarządzanie subskrypcją)
    - przenoszenie Praw administratora do subskrypcji na innego administratora
    - zmiana numeru zamówienia
    - zmiana metody płatności
    - możliwość przeczytania i pobrania umowy dotyczącej oprogramowania i usług
    anulowanie kolejnego odnowienia subskrypcji​

W celu zarządzania subskrypcją ważne jest, aby była ona aktywowana. Więcej szczegółów można znaleźć w sekcjach dotyczących poszczególnych produktów.​

 

Jak, pełniąc rolę Administratora, mogę przenieść jego uprawnienia?

  1. Przejdź do Portalu subskrypcji za pomocą linku na dole i zaloguj się, korzystając z adresu e-mail i hasła wybranego podczas rejestracji na lokalnej stronie internetowej Hilti.
  2. Wybierz subskrypcję, którą chcesz zarządzać.
  3. Kliknij opcję „Zarządzaj subskrypcją”.
  4. Następnie kliknij opcję „Przenieś prawa Administratora”.
  5. Zmień Administratora, wybierając osobę z listy wyświetlanej w wyskakującym okienku lub dodaj nową osobę do listy.
  6. Po przeniesieniu nowy administrator otrzyma potwierdzenie e-mailem i będzie mógł uzyskać dostęp do przeniesionej subskrypcji w Portalu subskrypcji.

W jaki sposób jako administrator mogę sprawdzić szczegóły rozliczenia lub pobrać umowę dotyczącą oprogramowania?

  1. Przejdź do Portalu subskrypcji za pomocą linku na dole i zaloguj się, korzystając z adresu e-mail i hasła wybranego podczas rejestracji na lokalnej stronie internetowej Hilti.
  2. Wybierz subskrypcję, którą chcesz zarządzać.
  3. Kliknij opcję „Zarządzaj subskrypcją”.
  4. Aby zmienić numer zamówienia, przewiń w dół do sekcji Szczegóły zakupu a następnie kliknij przycisk „Edytuj” .
  5. Aby sprawdzić swoje faktury, kliknij przycisk „Zobacz fakturę”.
  6. Aby sprawdzić umowę, przejdź do sekcji Umowa dotycząca oprogramowania i usług i przeczytaj umowę.

Dlaczego nie widzę mojej subskrypcji w portalu?

Czy do zalogowania użyto właściwego adresu e-mail? Użyj adresu e-mail i hasła wybranego podczas rejestracji na lokalnej stronie internetowej Hilti.

Czy strona Hilti, na której się logujesz, jest zgodna z krajem rejestracji? Musisz zalogować się na stronie internetowej Hilti kraju wybranego podczas rejestracji.

Kliknij poniżej i przejdź po Portalu subskrypcji