Śledzenie zamówienia

Możesz szybko sprawdzić kiedy dotrze do Ciebie zamówienie i gdzie znajduje się ono obecnie

Śledzenie przesyłki

Logowanie na konto Hilti

1. Kliknij na „Zaloguj się" w panelu nawigacji.

Śledzenie przesyłek

2. Wybierz „Śledzenie przesyłek” w sekcji „Historia zamówień”. 

Status dostawy

Możesz również bezpośrednio kilknąć w "Status dostawy" ze strony głównej hilti.pl. 

Szczególy zamówienia i śledzenia przesyłek

3. Wybierz zamówienie, które chcesz sprawdzić i kliknij w "Szczegóły zamówienia i śledzenia przesyłek".

Please enter alternative text here (optional)

4. Na stronie stronie swojego zamówienia, kliknij na "Śledzenie przesyłki"

Please enter alternative text here (optional)

Jeśli Twoje zamówienie podzielone jest na wiele przesyłek, przewiń stronę w dół. Możesz też je śledzić indywidualnie. Po kliknięciu "Śledzenie przesyłki" w sekcji "Śledź przesyłki osobno" zostaniesz przekierowany do strony, na które sprawdzisz dokłądny status Twojej przesyki.